Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Page Header Logo
  • Archives
  • Announcements
Search
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol 50 No 2 (2022): Vol. 14(50)

COMMUNICATING VALUES. THE VALUE OF COMMUNICATION

Editors: Justyna Szulich-Kałuża, Aneta Wójciszyn-Wasil

Published: 2022-06-30

Full Issue

  • Imprint (Język Polski)
  • Spis treści (Język Polski)
  • Table of Contents (Język Polski)

Articles

  • Timofey Radya’s Street Art as Communicating Values and Expressing Protest
    Norbert Mojżyn
    7-20
    • pdf (Język Polski)
  • Image – Rhetoric – Values. Media Coverage Of War
    Agnieszka Kampka
    21-39
    • pdf (Język Polski)
  • Refugee Topics in Radio Reportage in the Context of the War in Ukraine in 2022
    Paulina Czarnek-Wnuk, Kinga Sygizman
    41-57
    • pdf (Język Polski)
  • Artificial Intelligence Technology in Journalism and the Perspective of a Journalist’s De-Anthropocentrism
    Młgorzata Gruchoła
    59-82
    • pdf (Język Polski)
  • Interpretative Journalism: Selected Ethical Issues Against the Background of Empirical Research
    Ewa Jurga - Wosik, Inga Oleksiuk
    83-96
    • pdf (Język Polski)
  • Linguistic Discrimination Against the Roma in the Polish-Language Web 2.0 Discourse
    Marcin Szewczyk
    97-117
    • pdf

Varia

  • Metamorphoses of General, Doctrinal and Practical Dimensions of Slovak Youth Religiosity
    Ondrej Štefaňak
    119-141
    • pdf

Reviews

  • Janusz Mariański, Godność ludzka w narracji społecznej. Studium socjopedagogiczne, Lublin: Wydawnictwo KUL 2021, ss. 302
    Agnieszka Zduniak
    143-147
    • pdf (Język Polski)
Language
  • English
  • Język Polski
Roczniki Nauk Społecznych · ISSN 0137-4176 | eISSN 2544-5812
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


Articles are licensed under a Creative Commons  Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)

About this Publishing System