Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Nagłówek strony
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
Szukaj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 50 Nr 2 (2022): Tom 14(50)

KOMUNIKACJA WARTOŚCI. WARTOŚĆ KOMUNIKACJI

Redakcja naukowa: Justyna Szulich-Kałuża, Aneta Wójciszyn-Wasil

Opublikowane: 2022-06-30

Pełny numer

  • Imprint
  • Spis treści
  • Table of Contents

Artykuły

  • Twórczość streetartowa Timofeya Radyi jako komunikowanie wartości i wyraz protestu
    Norbert Mojżyn
    7-20
    • pdf
  • Obraz – retoryka – wartości. Medialne relacje wojenne
    Agnieszka Kampka
    21-39
    • pdf
  • Tematyka uchodźcza w reportażu radiowym w kontekście wojny w Ukrainie z 2022 roku
    Paulina Czarnek-Wnuk, Kinga Sygizman
    41-57
    • pdf
  • Technologia sztucznej inteligencji w dziennikarstwie a perspektywa deantropocentryzmu dziennikarza
    Małgorzata Gruchoła
    59-82
    • pdf
  • Wybrane zagadnienia etyczne dziennikarstwa interpretacyjnego na tle badań empirycznych
    Ewa Jurga - Wosik, Inga Oleksiuk
    83-96
    • pdf
  • Językowa dyskryminacja Romów w polskojęzycznym dyskursie Web 2.0
    Marcin Szewczyk
    97-117
    • pdf (English)

Varia

  • Metamorfozy ogólnego, doktrynalnego oraz praktycznego wymiaru religijności młodzieży słowackiej
    Ondrej Štefaňak
    119-141
    • pdf (English)

Recenzje

  • Janusz Mariański, Godność ludzka w narracji społecznej. Studium socjopedagogiczne, Lublin: Wydawnictwo KUL 2021, ss. 302
    Agnieszka Zduniak
    143-147
    • pdf
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Roczniki Nauk Społecznych · ISSN 0137-4176 | eISSN 2544-5812
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)

O systemie