Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Archives
Announcements
Search
Search
Login
Home
/
Archives
/
Vol 40 No 3 (2012): Vol 4(40)
PARLAMENTARNA KAMPANIA WYBORCZA Z PERSPEKTYWY ROKU. UJĘCIE MARKETINGOWE
Published:
2012-09-28
Editorial
Editorial
5-5
pdf (Język Polski)
Articles
The Electoral Campaign – a Political Scientist’s Remarks on the Roots of the Idea
Mateusz Nieć
11-32
pdf (Język Polski)
In a Trap of Political Routine-Political Advertising in the Parliamentary Campaign of 2011
Mariusz Kolczyński
33-53
pdf (Język Polski)
Political Parties’ Profiles on Facebook During the Electoral Campaign of 2011
Janina Fras
55-73
pdf (Język Polski)
The Image of the Political Parties’ Leaders. The Case of the Electoral Campaign of 2011
Agnieszka Zaręba
75-93
pdf (Język Polski)
The Picture of the Electoral Campaign of 2011 in Social and Political Press – „Newsweek. Polska”, „Wprost”, „Polityka”
Beata Romiszewska
95-108
pdf (Język Polski)
Personalization of Electoral Competition in the Parliamentary Campaign
Dorota Piontek
109-126
pdf (Język Polski)
Quotas on the electoral lists in 2011. The pre-election debate between the advocates and opponents of the political representation parity
Agnieszka Łukasik-Turecka
127-138
pdf (Język Polski)
Sociological Problems in “Roczniki Nauk Społecznych” [Annales of Social Sciences] in the Years 1949-2012
Marek Pabich
141-162
pdf (Język Polski)
Reviews
Współczesne państwo. Idee i rozwiązania instytucjonalne, red. E. Ganowicz, A. Lisowska, Toruń 2012
Adam Ustrzycki
163-170
pdf (Język Polski)
Kodeks wyborczy. Wstępna ocena, red. K. Skotnicki, Warszawa 2011
Paweł Jakubowski
171-176
pdf (Język Polski)
Reports
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji Propaganda w systemach demokratycznych i niedemokratycznych (Lublin, 30 XI-1 XII 2011 r.)
Konrad Słowiński
177-184
pdf (Język Polski)
Introduction
Agnieszka Łukasik-Turecka
9-10
pdf (Język Polski)
Language
English
Język Polski