Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Archiwum
Ogłoszenia
Szukaj
Szukaj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 40 Nr 3 (2012): Tom 4(40)
PARLAMENTARNA KAMPANIA WYBORCZA Z PERSPEKTYWY ROKU. UJĘCIE MARKETINGOWE
Opublikowane:
2012-09-28
Od Redakcji
Od Redakcji
5-5
pdf
Artykuły
Kampania wyborcza – uwagi politologa o genezie idei
Mateusz Nieć
11-32
pdf
W pułapce politycznej rutyny – reklama polityczna w kampanii parlamentarnej ‘2011
Mariusz Kolczyński
33-53
pdf
Profile partii politycznych na Facebooku w kampanii wyborczej 2011 roku
Janina Fras
55-73
pdf
Wizerunek liderów partii politycznych na przykładzie kampanii parlamentarnej w 2011 roku
Agnieszka Zaręba
75-93
pdf
Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej 2011 roku w tygodnikach społeczno-politycznych „Newsweek. Polska”, „Wprost”, „Polityka”
Beata Romiszewska
95-108
pdf
Personalizacja rywalizacji wyborczej w kampanii parlamentarnej
Dorota Piontek
109-126
pdf
Kwoty na listach wyborczych w 2011 roku. Przedwyborcza debata zwolenników i przeciwników parytetów
Agnieszka Łukasik-Turecka
127-138
pdf
Problematyka socjologiczna na łamach „Roczników Nauk Społecznych” w latach 1949-2012
Marek Pabich
141-162
pdf
Recenzje
Współczesne państwo. Idee i rozwiązania instytucjonalne, red. E. Ganowicz, A. Lisowska, Toruń 2012
Adam Ustrzycki
163-170
pdf
Kodeks wyborczy. Wstępna ocena, red. K. Skotnicki, Warszawa 2011
Paweł Jakubowski
171-176
pdf
Sprawozdania
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji Propaganda w systemach demokratycznych i niedemokratycznych (Lublin, 30 XI-1 XII 2011 r.)
Konrad Słowiński
177-184
pdf
Wprowadzenie
Agnieszka Łukasik-Turecka
9-10
pdf
Język / Language
English
Język Polski