Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Archiwum
Ogłoszenia
Szukaj
Szukaj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 36 Nr 3 (2008)
EKONOMIA I ZARZĄDZANIE
Opublikowane:
2008-12-31
Artykuły
Chiny - polityka otwartych drzwi
Kazimierz A. Kłosiński
5-14
pdf
Partycypacja pracowników w zarządzaniu - model UE i Polski
Tomasz Gruszecki
15-31
pdf
Kultura organizacyjna jako czynnik warunkujący wyróżniki zarządzania europejskiego
Katarzyna Sołkowicz
33-45
pdf
Restructuring of Enterprises and Banks in Poland in the Historical Perspective
Zbigniew Klimiuk
47-58
pdf
Świat finansów w perspektywie etycznej
Adam Zadroga
59-74
pdf
Jakość i udział klienta w jej kształtowaniu
Anna Borawska
75-87
pdf
Stan rozwoju sektora usług oraz udział usług w obrocie zagranicznym w Rosji
Tatiana Rozumowska-Gapeeva
89-115
pdf
Modele wyceny opcji na akcje
Katarzyna Ziętek-Kwaśniewska
117-137
pdf
Ewolucja europejskiej polityki strukturalnej. Systemowa determinacja zmian
Zdzisław Adam Błasiak
139-159
pdf
Formy powiązań przedsiębiorstw
Marek Pawlak
161-175
pdf
Formalno-prawne aspekty podziału wyniku finansowego w spółkach kapitałowych
Joanna Żukowska-Kalita
177-193
pdf
Luka techniczna i technologiczna a konkurencyjność gospodarki opóźnionej technologicznie
Monika Łobaziewicz
195-206
pdf
Strategie kreowania u klientów potrzeb nabywania produktów fonograficznych
Piotr Tarka, Maciej Grzesiowski
207-213
pdf
Stany Zjednoczone jako eksporter i importer kapitału w formie bezpośrednich inwestycji zagranicznych
Wanda Nowara
215-228
pdf
Sposoby udoskonalenia systemu podatkowego na Ukrainie w związku z integracją z Unią Europejską
Jurij Huzenko
229-235
pdf
Rozwój i znaczenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w polskiej gospodarce
Marek Angowski
237-256
pdf
Inicjatywy społeczne we współczesnych przedsiębiorstwach
Grzegorz Zasuwa
257-268
pdf
Rozwój (post)przemysłowych stosunków pracy (Industrial and Labor Relations) w systemie politycznym Stanów Zjednoczonych Ameryki
Marcin Witkowski
269-283
pdf
Pozyskanie lojalności klienta ważnym elementem działalności marketingowej firmy
Agnieszka Stolarska
285-299
pdf
Język / Language
English
Język Polski