Quick jump to page content
  • Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Język / Language
    • English
    • Język Polski
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
Roczniki Pedagogiczne
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  1. Strona domowa
  2. Archiwum
  3. Tom 4 Nr 4 (2012)

Opublikowane: 2012-12-31

Artykuły

Godność ontyczna jako fundament i miara doskonalenia osoby

Witold Starnawski

5-22

pdf

Problem pedagogii Bożej w praktyce wychowawczej. Refleksja filozoficzna

Maria M. Boużyk

23-37

pdf

Podstawowe prawdy o rodzicach jako wychowawcach w ujęciu Księgi Przysłów

Jerzy Kułaczkowski

38-65

pdf

Wychowanie do pogłębiania wiary – aspekty teleologiczne

Krystyna Chałas, Adam Maj

67-90

pdf

Wiara i religia w całożyciowym uczeniu się

Anna Walulik

91-105

pdf

Specyfika religijnego wychowania w rodzinie

Alina Rynio

107-126

pdf

Duchowy wymiar opieki: studium praktyk opiekuńczych wobec starszych sióstr zakonnych

Nancy L. Davis, Judith Diltz, Katarzyna Uzar-Szcześniak

127-136

pdf (English)

Sprawozdania

Ogólnopolska konferencja „Kreowanie tożsamości szkoły katolickiej”, Lublin, 24-25 kwietnia 2012

Grzegorz Wójcik

145-147

pdf

I Uniwersyteckie Seminarium Pedagogiki Opiekuńczej i Resocjalizacyjnej „Pedagogika penitencjarna wobec zadań społecznych”, Lublin, 15 maja 2012

Lidia Pietruszka

148-151

pdf

Recenzje

Etyka nauczyciela, red. Magdalena Bajan, Sławomir Jacek Żurek, Lublin: TN KUL 2011

Małgorzata Łobacz

137-140

pdf

Anna Walulik CSFN, Moderacyjne i synergiczne kształtowanie dorosłości. Propozycja typologii modeli znaczeń wiedzy religijnej na przykładzie Korespondencyjnego Kursu Biblijnego

Kraków: Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna „Ignatianum”, Wydawnictwo WAM 2011

Konrad Sawicki

141-143

pdf
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Roczniki Pedagogiczne · ISSN 2080-850X | eISSN 2544-5243
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


Articles are licensed under a Creative Commons  Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)
O systemie