Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Nagłówek strony
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
Szukaj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 32 Nr 2 (2004)

PEDAGOGIKA

Opublikowane: 2004-10-29

Artykuły

  • Pedagogika egzystencjalizmu: jej założenia, cele i rola w rozwoju nauk pedagogicznych
    Marian Nowak
    5-29
    • pdf
  • Definicje wychowania w literaturze pedagogicznej
    Agnieszka Salamucha
    31-43
    • pdf
  • Treści w przekazie mass mediów akceptowane przez młodzież szkół średnich
    Franciszka Wanda Wawro
    45-60
    • pdf
  • Młodzież akademicka a odbiór środków społecznego przekazu
    Roman Jusiak
    61-81
    • pdf
  • Relacje z rodzicami a osiągnięcia szkolne młodzieży gimnazjalnej
    Ewa Domagała-Zyśk
    83-94
    • pdf
  • Działalność edukacyjna prawosławnych bractw cerkiewnych w Rzeczypospolitej w XVI-XVII wieku
    Leszek Ćwikła
    95-111
    • pdf
  • Struktura organizacyjna szkół powszechnych w powiecie tarnowskim w latach 1918-1939
    Edmund Juśko
    113-143
    • pdf

Wspomnienia

  • Wspomnienie o śp. Profesor Irenie Sławińskiej (1913-2004)
    Maria Barbara Styk
    145-158
    • pdf

Sprawozdania

  • Sprawozdanie z seminarium naukowego „Improwizacja w tańcu jako metoda pracy twórczej i terapeutycznej”
    Małgorzata Wojcieszuk
    159-164
    • pdf

Recenzje

  • Ks. Piotr Mazur – Szkolnictwo na Lubelszczyźnie w świetle prasy lokalnej
    Edward Walewander
    165-167
    • pdf
  • Wojciech Chudy – Filozofia kłamstwa. Kłamstwo jako fenomen zła w świecie osób i społeczeństw
    Justyna Truskolaska
    167-172
    • pdf
  • W trosce o integralne wychowanie, red. Marian Nowak, Tomasz Ożóg, Alina Rynio
    Anna Szudra
    172-176
    • pdf
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Roczniki Nauk Społecznych · ISSN 0137-4176 | eISSN 2544-5812
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)

O systemie