Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Page Header Logo
  • Archives
  • Announcements
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol 2 (1999)

Published: 1999-11-30

Full Issue

  • Imprint
  • Table of Contents

Articles

  • Structural and Dynamic Aspects of a Burned-out Syndrome in the Supportive Jobs
    Wiesława Okła, Stanisława Steuden
    5-17
    • pdf (Język Polski)
  • Results of Learning as Conditioned by the Qualities of Temperament
    Jerzy Nosarzewski
    19-31
    • pdf (Język Polski)
  • The Personal Attitude of Faith: a Model of the Qualitative Analysis
    Zenon Uchnast
    33-53
    • pdf (Język Polski)
  • Religious Experience of the Beauty in Adolescents (Developmental Research of the People Aged 12-24)
    Czesław Walesa
    55-93
    • pdf (Język Polski)
  • Aesthetic Experience and Religious Experience: a Comparative Analysis
    Jerzy Szymołon
    95-110
    • pdf (Język Polski)
  • Altruism in the Sociobiological Conception
    Jacek Śliwak
    111-123
    • pdf (Język Polski)
  • Psychosocial Conditions of Self-help Activity Empowerment of the Person, Group and Community
    Andrzej Juros
    125-148
    • pdf (Język Polski)
  • Accepting the Perspective of the Spouse as Regards his or her Momentous Decision
    Marzena Ożarowska, Wojciech Ożarowski
    149-166
    • pdf (Język Polski)
  • Family and Labour within the System of Personal Meanings of Women who are Academics
    Małgorzata Puchalska-Wasyl
    167-184
    • pdf (Język Polski)
  • The Duration of a Psychosis versus the Sense of Self-Change in Paranoid Schizophrenia
    Maria Monika Chuchra
    185-205
    • pdf (Język Polski)

Reports

  • Sprawozdanie z II Ogólnopolskiej Konferencji Psychologii Religii (Warszawa, 20-21 października 1998 roku)
    Jerzy Szymołon
    207-209
    • pdf (Język Polski)
Language
  • English
  • Język Polski

Annals of Psychology
ISSN: 1507-7888   e-ISSN: 2451-4306

© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


Articles are licensed under a Creative Commons  Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)

About this Publishing System