Quick jump to page content
  • Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Register
  • Login
Roczniki Pedagogiczne
  • Archives
  • Announcements
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol 11 No 3 (2019)
  4. Reviews

Alina Rynio, Education towards responsibility. A study of the theory and practice of integral pedagogy, Lublin: Wydawnictwo KUL 2019

Article Sidebar

pdf (Język Polski)
Published: Jan 16, 2020
DOI: https://doi.org/10.18290/rped.2019.11.3-13
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Main Article Content

Małgorzata Kowalik

Article Details

Issue
Vol 11 No 3 (2019)
Section
Reviews

Most read articles by the same author(s)

  • Małgorzata Kowalik, Wczoraj, dziś i jutro pedagogiki uniwersyteckiej w świetle twórczości Stefana Kunowskiego, red. Katarzyna Braun, Małgorzata Łobacz, Alina Rynio, Lublin: Wydawnictwo KUL 2010 , Roczniki Pedagogiczne: Vol 4 No 1 (2012)
  • Małgorzata Kowalik, Stanisław Jachowicz's Education Aiming at Respecting Values – on the Basis of `Ćwiczenia pobożne rozwijające myśl' , Roczniki Nauk Społecznych: Vol 31 No 2 (2003)
Language
  • English
  • Język Polski
Current Issue
  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Roczniki Pedagogiczne · ISSN 2080-850X | eISSN 2544-5243
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)
About this Publishing System