Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Archiwum
Ogłoszenia
Szukaj
Szukaj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 35 Nr 3 (2007)
EKONOMIA I ZARZĄDZANIE
Opublikowane:
2007-12-31
Artykuły
Megatrendy cywilizacyjne a konkurencyjność
Kazimierz Kłosiński
5-23
pdf
Strategia − od myślenia przez planowanie do zarządzania strategicznego
Anna Borawska
25-35
pdf
Zarządzanie europejskie − wyróżniki i wyzwania
Katarzyna Sołkowicz
37-45
pdf
Finansowe podstawy polityki intraregionalnej
Zdzisław Adam Błasiak
47-81
pdf
Ujęcie w ewidencji księgowej pomocy udzielanej przedsiębiorcom zatrudniającym osoby niepełnosprawne
Katarzyna Żuk
83-91
pdf
Jeszcze jeden pomysł na zreformowanie sektora opieki zdrowotnej − dopłaty do usług medycznych
Joanna Mucha
93-117
pdf
Entropia w teorii wartości
Beata Fałda
119-131
pdf
Economic Mobilization in Germany prior to and during World War II
Zbigniew Klimiuk
133-175
pdf
Miejsce i rola kontroli we współczesnym zarządzaniu
Marek Lisiecki
177-190
pdf
Konstytucja RP z 2 kwietnia 1997 roku aproces stosowania Konwencji Praw Człowieka
Kinga Ewa Machowicz
191-205
pdf
Procesy globalizacji gospodarki światowej po II wojnie światowej
Bartosz Jóźwik
207-223
pdf
Od wydajności do lojalności − relacje między firmą a jej zagranicznymi pracownikami − studium przypadku
Tomasz Głaz
225-242
pdf
Modele procesu zmian w organizacji
Kalina Grzesiuk
243-258
pdf
Dynamika rozwoju rynku funduszy inwestycyjnych w wybranych krajach Europy Środkowowschodniej
Dariusz Filip
259-268
pdf
Firmy ubezpieczeniowe w systemie ochrony bezpieczeństwa obywateli − ich życia, zdrowia oraz mienia
Marek Lisiecki
269-277
pdf
Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania bezrobocia na ziemi bialskiej
Iwona Słyszko
279-289
pdf
Czynniki rozwoju działalności inwestycyjnej firm brytyjskich w Polsce
Dorota Miłek, Bartosz Jóźwik
291-304
pdf
System monetarny Zakonu Szpitalników Świętego Jana Jerozolimskiego w państwie zakonnym na Rodos 1309-1522
Tomasz Mizera
305-319
pdf
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw: rozwój idei, korzyści finansowe i reakcje konsumentów
Grzegorz Zasuwa
321-332
pdf
Skalowanie wielowymiarowe wybranych instytucji finansowych: Percepcja najczęściej reklamowanych banków
Tomasz Szopiński
333-343
pdf
Rynek kredytowy w Polsce
Agnieszka Stolarska
345-358
pdf
Prawne czynniki standaryzacji produktu na rynku Unii Europejskiej
Mariusz Sagan
359-373
pdf
Język / Language
English
Język Polski