Międzykulturowość czy transkulturowość? – nowy głos w dyskusji na temat dydaktyki kultury polskiej w refleksyjnym nauczaniu języka polskiego jako obcego

Rec.: Monika J. Nawracka, Nauczanie języka polskiego jako obcego w perspektywie refleksyjnej i kulturowej

Bibliografia

Dewey John. Jak myślimy? PWN, 1988.

Nawracka, Monika J. „Międzykulturowość w refleksyjnym nauczaniu języków na przykładzie polskiego jako obcego. Perspektywa antropologiczna”. Lingwistyka stosowana 16(1), 2016, ss. 73-86.

Nawracka, Monika J., Nauczanie języka polskiego jako obcego w perspektywie refleksyjnej i kulturowej. Księgarnia Akademicka, 2020.

Perkowska-Klejman, Anna. Refleksyjność w kontekście uczenia się. Poszukiwanie pojęć, modeli i metod. Warszawa, 2018.

Rada Europy. Europejski System Opisu Kształcenia Językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie. Wydawnictwo Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, 2003.

Rada Europy. FREPA System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur. Kompetencje i zasoby. Wydawnictwo Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, 2017.

Opublikowane
2022-12-16
Dział
Recenzje