Międzykulturowość czy transkulturowość? – nowy głos w dyskusji na temat dydaktyki kultury polskiej w refleksyjnym nauczaniu języka polskiego jako obcego
Rec.: Monika J. Nawracka, Nauczanie języka polskiego jako obcego w perspektywie refleksyjnej i kulturowej
Bibliografia
Dewey John. Jak myślimy? PWN, 1988.
Nawracka, Monika J. „Międzykulturowość w refleksyjnym nauczaniu języków na przykładzie polskiego jako obcego. Perspektywa antropologiczna”. Lingwistyka stosowana 16(1), 2016, ss. 73-86.
Nawracka, Monika J., Nauczanie języka polskiego jako obcego w perspektywie refleksyjnej i kulturowej. Księgarnia Akademicka, 2020.
Perkowska-Klejman, Anna. Refleksyjność w kontekście uczenia się. Poszukiwanie pojęć, modeli i metod. Warszawa, 2018.
Rada Europy. Europejski System Opisu Kształcenia Językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie. Wydawnictwo Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, 2003.
Rada Europy. FREPA System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur. Kompetencje i zasoby. Wydawnictwo Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, 2017.
Copyright (c) 2022 Roczniki Humanistyczne
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.