Interculturality or Transculturality? A New Voice in the Discussion on the Polish Culture Didactics in Reflexive Teaching of Polish as a Foreign Language
Review: Monika J. Nawracka, Nauczanie języka polskiego jako obcego w perspektywie refleksyjnej i kulturowej [The Teaching of Polish as a Foreign Language from the Reflexive and Cultural Perspective]
References
Dewey John. Jak myślimy? PWN, 1988.
Nawracka, Monika J. „Międzykulturowość w refleksyjnym nauczaniu języków na przykładzie polskiego jako obcego. Perspektywa antropologiczna”. Lingwistyka stosowana 16(1), 2016, ss. 73-86.
Nawracka, Monika J., Nauczanie języka polskiego jako obcego w perspektywie refleksyjnej i kulturowej. Księgarnia Akademicka, 2020.
Perkowska-Klejman, Anna. Refleksyjność w kontekście uczenia się. Poszukiwanie pojęć, modeli i metod. Warszawa, 2018.
Rada Europy. Europejski System Opisu Kształcenia Językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie. Wydawnictwo Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, 2003.
Rada Europy. FREPA System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur. Kompetencje i zasoby. Wydawnictwo Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli, 2017.
Copyright (c) 2022 Roczniki Humanistyczne
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.