Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Nagłówek strony
  • Archiwum
  • Archiwum tematyczne
    • Homiletyka
    • Teologia dogmatyczna
    • Teologia moralna
    • Historia Kościoła
    • Teologia duchowości
    • Teologia pastoralna
    • Teologia ekumeniczna
    • Liturgika
    • Teologia fundamentalna i religiologia
    • Nauki o rodzinie
    • Katechetyka
    • Praca socjalna do 2020
    • Muzykologia do 2018
  • Ogłoszenia
Szukaj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 69 Nr 6 (2022) /
  4. Recenzje

Marek Fiałkowski OFMConv, ks. Robert Sadlak, Młodzi w Kościele. Inspiracje dla duszpasterstwa młodzieży w świetle posynodalnej adhortacji „Christus vivit”

  • Paweł Mąkosa Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II https://orcid.org/0000-0002-4664-7024
DOI: https://doi.org/10.18290/rt.22696.10
  • pdf
Opublikowane
2022-06-29
Numer
Tom 69 Nr 6 (2022)
Dział
Recenzje

Copyright (c) 2022 Roczniki Teologiczne

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Inne teksty tego samego autora

  • Paweł Mąkosa, Współczesne ujęcia nauczania religii w europejskim szkolnictwie publicznym , Roczniki Pastoralno-Katechetyczne: Tom 3 (2011): Tom 3(58)
  • Paweł Mąkosa, Terminologiczne podstawy katechezy mistagogicznej , Roczniki Pastoralno-Katechetyczne: Tom 4 (2012): Tom 4(59)
  • Paweł Mąkosa, Miejsce i rola współczesnych mediów w katechezie , Roczniki Pastoralno-Katechetyczne: Tom 5 (2013): Tom 5(60)
  • Paweł Mąkosa, Wyzwania dla edukacji religijnej w szkole w opinii nauczycieli religii , Roczniki Teologiczne: Tom 69 Nr 11 (2022)
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

INDEKSOWANIE

CEEOL
CEJSH
CEON
CrossRef
EBSCO
ERIH PLUS
POL-IndeX

Roczniki Teologiczne · ISSN 2353-7272 | eISSN 2543-5973 | DOI: 10.18290/rt
© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)

O systemie