Wybrane aspekty metodyki nauczania języków obcych
Main Article Content
Abstrakt
Znajomość języków obcych z różnych względów staje się nieodzowna we współczesnym świecie. Obecnie szkoły oraz klasy językowe cieszą się sporą popularnością i zainteresowaniem. W bogatej ofercie lubelskich szkół językowych odnajdziemy reklamę stosowania różnych metod nauczania, które mają na celu wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów i przyciągnąć uczniów. Powstaje więc pytanie o stosowane przez szkoły językowe metody nauczania oraz ich efektywność w procesie nauczania języka obcego.
Article Details
Numer
Dział
Artykuły
Bibliografia
Brzeziński J.: Nauczanie języków obcych dzieci, Warszawa: WSiP 1987.
Fontana D.: Psychologia dla nauczycieli, Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka 1998.
Komorowska H.: Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa: Fraszka Edukacyjna 2002.
Spitzer M.: Jak uczy się mózg, Warszawa: PWN 2007.
Fontana D.: Psychologia dla nauczycieli, Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka 1998.
Komorowska H.: Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa: Fraszka Edukacyjna 2002.
Spitzer M.: Jak uczy się mózg, Warszawa: PWN 2007.