Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Nagłówek strony
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 10 Nr 4 (2019)

Opublikowane: 2019-12-31

Artykuły

  • Medialne reprezentacje biedy
    Aneta Duda
    5-43
    • pdf
  • Emocje jako element struktury przekazu samorządu lokalnego w serwisie Facebook.com. Studium przypadku oficjalnego profilu Miasta Stołecznego Warszawy
    Krzysztof Kowalik
    45-71
    • pdf
  • Wystraszyć i rozbawić: Mediatyzacja emocji w headach radiowych serwisów informacyjnych
    Sebastian Misiuk
    73-91
    • pdf
  • Cisza w mediach audiowizualnych
    Joanna Sosnowska
    93-107
    • pdf
  • O formach zawierania małżeństw i statusie kobiet na Rusi w czasach pogańskich
    Katarzyna Kosowska
    109-121
    • pdf
  • Specyfika sprawnościowego rozumienia intelektualizacji w kulturotwórczym działaniu człowieka
    Paweł Gondek
    123-139
    • pdf
  • Bellows in Malaga: Thomistic Insights via Pablo Picasso
    Daniel Fitzpatrick
    141-160
    • pdf (English)

Materiały i sprawozdania

  • The Vices against the Virtue of Temperance among the Atyap Cultural Heritage of Africa: A Philosophical Approach
    Abui Abraham Abui
    161-177
    • pdf (English)

Recenzje

  • Jeremy D. Popkin. A New World Begins: The History of the French Revolution
    Jude P. Dougherty
    179-181
    • pdf (English)
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Aktualny numer
  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Roczniki Kulturoznawcze · ISSN 2082-8578 | eISSN 2544-5219

© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II


Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)

O systemie