Teatr akademicki na sekcjach neofilologicznych. Doświadczenia i zagadnienia

  • Przemysław Mroczkowski

References

Chambers E. K., The Mediaeval Stage, 2 tomy. Oxford University Press 1903.
Chambers E. K., The Elizabeth an Stage, 4 tomy. Oxford University Press 1923.
Chomętowskii Wł., Dzieje Teatru Polskiego od najdawniejszych czasów do 1750 r., Warszawa 1870.
Creizenach W., Geschichte des Neueren Dramas, t. 1 Halle 1914,
Deszcz M., Znaczenie teatru szkolnego w nauczaniu języka francuskiego, „Neofilolog.” 1930.
Giergielewicz M., Teatr Szkolny, Encyklopedia Wychowania, t. III, s. 478-500.
Komarnicki L., Teatr Szkolny. Ogólne założenia z praktyki teatru szkolnego, Warszawa 1926.
Nouveau Dictionnaire de Pédagogie et d’instruction Primaire, Paris 1911 (s.v. Théâtre d’éducation).
Polewka A., Teatr szkolny samorodny i jego wartość wychowawcza, „Chowanna”, 1929.
Rashdall H., The Universities of Europe in the Middle Ages, New Edition by F. M. Powicke and A. B. Emdem, Oxford 1936 (3 vols).
Sivert T., Teatr szkolny i jego rola wychowawcza, „Polonista”, 1947, 1-2.
Strycharski I., Przedstawienia dramatu klasycznego przez młodzież szkół średnich, „Poradnik teatrów i chórów włościańskich”, V, (1912).
Strzelecka J., Cele i zadania wychowawcze teatru dla dzieci i młodzieży, Warszawa 1931.
Windakiewicz St., Teatr kolegiów jezuickich w dawnej Polsce P. A. U, Wydział Filologiczno-historyczny, Rozprawy, t. LXI, n. 2.
Published
2019-04-24
Section
Articles