Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Nagłówek strony
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zgłoszenia
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Aktualny numer
  • Archiwum
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 (2009)

Opublikowane: 2009-12-10

ARTYKUŁY

  • The Concept of the Social Market Economy and Economic Policy as the Foundations of Economic Growth in the Federal Republic of Germany, After World War II
    Zbigniew Klimiuk
    5-38
    • pdf (English)
  • Japonia jako eksporter i importer kapitału w formie bezpośrednich inwestycji zagranicznych
    Wanda Nowara
    39-54
    • pdf
  • Gminy najbiedniejszego i najbogatszego województwa w Polsce
    Elżbieta Hławacz-Pajdowska
    55-68
    • pdf
  • Koszty emisji CO2 w Unii Europejskiej
    Dominik Ciejpa-Znamirowski
    69-76
    • pdf
  • Kultura organizacyjna jako element systemów wczesnego ostrzegania
    Katarzyna Sołkowicz
    77-97
    • pdf
  • Sztuka spekulacji a sztuka inwestowania
    Judyta Przyłuska
    99-111
    • pdf
  • Charakterystyka wybranych strategii opcyjnych
    Katarzyna Ziętek-Kwaśniewska
    113-128
    • pdf
  • Specyfika rynku młodzieżowego jako obszaru celowych i ukierunkowanych oddziaływań w strategiach firm fonograficznych
    Piotr Tarka
    129-136
    • pdf
  • Marketing w działalności banków
    Agnieszka Stolarska
    137-154
    • pdf
  • Zastosowanie marketingu mix w bankowości
    Anna Borawska
    155-172
    • pdf
Język / Language
  • English
  • Język Polski

Roczniki Ekonomii i Zarządzania · ISSN 2081-1837 | eISSN 2544-5197

© Towarzystwo Naukowe KUL & Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

 
Artykuły w czasopiśmie dostępne są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)

O systemie