Organizacja ustawicznego rozwoju zawodowego
Abstrakt
Niniejszy komentarz wyraża pogląd w pełni zgodny z zawartą w artykule dyskusyjnym tezą o potrzebie ustawicznego rozwoju zawodowego (CPD). Autor odnotowuje potencjalną rozbieżność pomiędzy komentowanym artykułem a regulacjami dotyczącymi Europejskiego Certyfikatu Psychologa (EuroPsy) oraz porusza kilka innych kwestii.
Bibliografia
EFPA. Europejska Federacja Towarzystw Psychologicznych (2013b). EFPA Review model for the description and evaluation of psychological and educational tests. Version 4.2.6. Bruksela: EFPA.
Evers, A. (2012). The internationalization of test reviewing: Trends, differences, and results. International Journal of Testing, 12, 136-156.
Filipiak, M., Tarnowska, M., Zalewski, B. i Paluchowski, W. J. (2015). O systemie kształcenia ustawicznego psychologów diagnostów w Polsce. Roczniki Psychologiczne, 18(2), 157-169.
Lunt, I., Peiro, J. M., Poortinga, Y. H. i Roe, R. (2014). EuroPsy: Standards and quality in education for psychologists. Berno: Hogrefe Verlag.
Copyright (c) 2015 Roczniki Psychologiczne
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.