Między metodą a ideologią

  • Anna Suchańska Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Bibliografia

Bauman, T. (1998). O możliwości zastosowania badań jakościowych w pedagogice W: T. Pilch (red.), Zasady badań pedagogicznych (s. 59-62). Warszawa: Wydawnictwo „Żak”.
Denzin, N. K., Lincoln, Y. S. (1994). Handbook of qualitative research. Thousand Oaks, CA: Sage Publications.
Denzin, N. K., Lincoln, Y. S. (2003). Introduction: The discipline and practice of Qualitative Research. W: N. K. Denzin, Y. S. Lincoln (red.), Strategies of qualitative inquiry (s. 1-46). London: Sage Publications.
Frankfort-Nachmias, C., Nachmias, D. (2001). Metody badawcze w naukach społecznych. Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka.
Hammersley, M. (1992). What’s wrong with ethnography: Methodological explorations. London: Routledge.
Hammersley, M., Atkinson, P. (2000). Metody badań terenowych. Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka.
Kirk, J., Miller, M. (1986). Reliability and validity in qualitative research. London: Sage Publications.
Konarzewski, K. (2000). Jak uprawiać badania oświatowe - metodologia praktyczna. Warszawa: WSiP.
Kvale, S. (2004). Interviews. Wprowadzenie do jakościowego wywiadu badawczego. Białystok: Wydawnictwo TransHumana.
Popper, K. (2002). Logika odkrycia naukowego. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Shaugnessy, J., Zechmeister, E., Zechmeister, J. (2002). Metody badawcze w psychologii. Gdańsk: GWP.
Silverman, D. (2007). Interpretacja danych jakościowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Straś-Romanowska, M. (2000). O metodzie jakościowej w kontekście rozważań nad tożsamością psychologii. Acta Universitatis Vroclaviensis. Prace Psychologiczne, I, III, 22-63.
Zawiślak, A. (2002). Refleksje metodologiczne z praktycznego zastosowania metod jakościowych do analizy problemów życiowych osób niepełnosprawnych umysłowo. W: J. Pańczyk (red.), Forum pedagogów specjalnych XXI wieku (t. 2, s. 133-138). Łódź: Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego.
Opublikowane
2019-03-29
Dział
Dyskusja