Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Roczniki Wydziału Nauk Prawnych i Ekonomicznych KUL
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Zgłoszenia
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
Szukaj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 2 (2005)

EKONOMIA

Opublikowane: 2005-12-30

Pełny numer

  • Spis treści / Table of Contents

Artykuły

  • Rola podatku VAT w kształtowaniu ceny na produkty i usługi
    Georgij Czerewko, Halina Ivanicka, Stefania Onyśko
    5-24
    • pdf
  • Metoda: optymalizacja podziału zasobów finansowych między obiektami gospodarczymi
    Wiktor Wojciechowski, Wiktoria Wojciechowska
    25-31
    • pdf
  • Wykorzystanie środków Europejskiego Funduszu Społecznego na obszarach wiejskich Lubelszczyzny
    Bogdan Kościk, Barbara Skwaryło-Bednarz, Liliana Karwan
    33-48
    • pdf
  • Segmentacja behawioralna rynku napojów bezalkoholowych z zastosowaniem wielowymiarowej analizy skupień
    Elżbieta Wolanin-Jarosz
    49-65
    • pdf
  • Globalizacja a problemy krajów słabo rozwiniętych
    Dorota Marzec, Paweł Marzec
    67-81
    • pdf
  • Losy koncepcji społecznej gospodarki rynkowej (SGR) wPolsce po 1989 roku na gruncie teorii i praktyki polityki społeczno-gospodarczej
    Józef Bogusław Osoba
    83-104
    • pdf
  • Działania Public relations w zakresie kreowania wizerunku banku na przykładzie banków w Rzeszowie
    Jarosław Świda, Barbara Skoczyńska-Prokopowicz
    105-113
    • pdf
  • Produkt bankowy i jego zabezpieczenia
    Bohdan Szurgot, Jadwiga Gmurkowska
    115-123
    • pdf

Recenzje

  • Kazimierz A. Kłosiński, Andrzej Masłowski, Globalizacja sektora usług w Polsce, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 2005, s. 214
    Paweł Marzec
    125-126
    • pdf
Język / Language
  • English
  • Język Polski
Informacje
  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
O systemie