Kilka dobrych powodów, dla których warto zajmować się nauką
References
Chyrowicz, B. (red.) (2002). Etyczne aspekty ingerowania w ludzką psychikę. Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL.
Dobre obyczaje w nauce. Zbiór zasad i wytycznych (2001). Warszawa: Polska Akademia Nauk, Komitet Etyki w Nauce.
Oleś, P. K. (manuskrypt). O niektórych etycznych i nieetycznych obrzeżach uprawiania nauki.
Szostek, A. (2003). Etyka w nauce. W: Etyka … w nauce … w polityce … w medycynie … w biznesie (s. 7-16). Lublin: Lubelskie Towarzystwo Naukowe.
Dobre obyczaje w nauce. Zbiór zasad i wytycznych (2001). Warszawa: Polska Akademia Nauk, Komitet Etyki w Nauce.
Oleś, P. K. (manuskrypt). O niektórych etycznych i nieetycznych obrzeżach uprawiania nauki.
Szostek, A. (2003). Etyka w nauce. W: Etyka … w nauce … w polityce … w medycynie … w biznesie (s. 7-16). Lublin: Lubelskie Towarzystwo Naukowe.
Published
2019-03-27
Issue
Section
Polemics
Copyright (c) 2006 Roczniki Psychologiczne
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.